Intratuin heeft een hele eigen persoonlijkheid. Die is niet zomaar door toeval ontstaan. Het is zorgvuldig gecreëerd door acht ondernemers die in 1980 de handen in één sloegen.
Ze waren stuk voor stuk ambitieus, slim en een tikkeltje eigenwijs. Maar wat ze vooral gemeenschappelijk hadden was een uitgesproken visie. Ze geloofden in de kracht van samenwerken.
Daarom besloten ze in eerste instantie om gezamenlijk in te kopen. Toen dat succesvol bleek te zijn werd de volgende stap gezet:
een uniforme verkoopformule ontwikkelen en samen promotie maken.
Onder de naam Intratuin werd die verkoopformule gelanceerd. En dat bleek een gouden greep. De groep groeide en groeide.
Om niet in elkaars vaarwater te zitten, kregen nieuwe ondernemers een plekje dat wat verderaf lag van bestaande vestigingen. Zo werd je geen directe concurrent van elkaar. En dat betekende dat de ondernemers makkelijk met elkaar konden overleggen en letterlijk bij elkaar in de keuken konden kijken.
Er ontstond een open cultuur, die alle ruimte gaf om samen te werken. Samen werd er naar de cijfers, winst en marges gekeken. Samen werden trends ingeschat. Samen werd de markt verkend en nieuwe initiatieven ontplooid.
Tot op de dag van vandaag ontleent Intratuin zijn kracht aan die coöperatieve mentaliteit. Dat bepaalt wie we zijn en wat we als geen ander kunnen: Samenwerken. Open naar elkaar toe zijn. Van elkaar leren. Vanuit die gezamenlijke solidariteit houden we de naam Intratuin hoog en bouwen we voort op een heel solide fundament.
Klik op de afbeelding voor een grotere versie
Helaas! geen passende vacature, maar wel blijven wij graag met jou in contact! Schrijf je nu in voor onze job alert en ontvang als een van de eerste onze nieuwe vacatures.