ONZE KLANTEN

Op wie we ons richten

Intratuin heeft zoveel klanten als er mensen zijn. De één heeft de tijd, de ander altijd haast, een derde heeft een aantal praktische vragen, de vierde laat zich lekker inspireren.

Toch hebben ze allemaal ook iets gemeen: al onze klanten houden van Intratuin. Maar liefst 90% van al onze bezoekers meldt positieve ervaringen. Dat verklaart natuurlijk onze hoge gunfactor.

We weten ons enorme assortiment op een creatieve manier te presenteren en voegen overal een vleugje emotie en beleving toe. Daardoor verrassen we onze bezoekers elke keer weer. Intratuin is het tuincentrum met de beste prijs-kwaliteit verhouding en heel veel toegevoegde waarde.

ONZE WINKELS

Fysiek en online

Intratuin is ijzersterk op de winkelvloer. We zijn een belevingswinkel; een must-see adres voor iedereen die van groen houdt. Bij Intratuin worden je zintuigen aangesproken: je ruikt en voelt van alles en proeft van de mooie dingen in het leven. Aan elke afdeling voegen we sfeer toe om elk bezoek zo aantrekkelijk mogelijk te maken. 

‘Aan elke afdeling voegen we sfeer toe om elk bezoek zo aantrekkelijk mogelijk te maken’ 

Al enige tijd heeft Intratuin ook een succesvolle webshop, die onze winkelformule nog sterker maakt: door de combinatie hebben we het beste van twee werelden in handen. Klanten laten zich in de winkel inspireren en kopen daarna op internet, of ze kijken alvast rond op onze website en komen dan naar de winkel. Een win-win situatie.

ONZE PRODUCTEN

De kracht van onze mix

Groen is de basis van Intratuin: vers, gevarieerd, van mooie kwaliteit. Voor het groen komen klanten in eerste instantie naar ons toe, maar dan worden ze verrast door onze kracht: het combineren. Bij ons komt alles voor de tuin, het huis, dieren en eten op een natuurlijke manier samen. Daarmee staat de deur altijd open voor zoveel mogelijk klanten. Er is zoveel te vinden dat iedereen kan slagen: gereedschappen, grondproducten, meststoffen, artikelen voor de vijver, tuinmeubelen, trendartikelen en spullen voor huisdieren. 

‘Wij bieden een natuurlijke balans tussen groen en wonen’

In onze winkels vloeien productcategorieën als vanzelf in elkaar over. Er is een natuurlijke balans tussen groen en wonen, tussen standaard benodigdheden en trendy producten.

Die natuurlijke balans zoeken we altijd, bij alles wat we doen.

BijWe blijven trouw aan

ONS GROENE HART

Blad

Job Alert

Helaas! geen passende vacature, maar wel blijven wij graag met jou in contact! Schrijf je nu in voor onze job alert en ontvang als een van de eerste onze nieuwe vacatures.