ONZE KLANTEN

Op wie we ons richten

De ene klant wil klussen, de ander wil alleen genieten, de één heeft de tijd, de ander altijd haast, de ene wil weten hoe je planten stekt of een tuin spit, de ander zoekt woon- of tuininspiratie.

Ondanks al die verschillen hebben onze klanten één ding gemeenschappelijk: ze houden van Intratuin. Maar liefst 90% van iedereen die bij ons over de vloer is geweest heeft positieve ervaringen met het merk. Dat verklaart onze hoge gunfactor. En de extreem grote loyaliteit van onze kerndoelgroep: vrouwen.

‘We richten ons op vrouwen die verrast willen worden en keuze willen hebben’

De emotie en beleving die wij toevoegen triggert. Samen met ons talent om producten op een creatieve manier te combineren. Dat zorgt ervoor dat we continu kunnen verrassen en voldoende keus kunnen bieden. Als een aspiratief, vrouwelijk merk met een hoge toegevoegde waarde. Als het tuincentrum met de beste prijs-kwaliteit verhouding.

ONZE WINKELS

Fysiek en online

Traditioneel zijn we sterk op de winkelvloer. We zijn een belevingswinkel. Een ontmoetingsplek voor iedereen die van groen houdt. Het zintuigelijke is ongelooflijk belangrijk. Bij Intratuin ruik je van alles, voel je van alles en proef je van de mooie dingen in het leven. Aan iedere afdeling zullen we nog meer sfeer toevoegen om die consumentenreis zo aantrekkelijk mogelijk te maken. Met de eigen uitstraling van al die afdelingen kunnen we klanten telkens weer inspireren.

‘Bij Intratuin ruik je van alles, voel je van alles en proef je van de mooie dingen in het leven’

De koppeling met digitale verkoop maakt ons winkelconcept nog krachtiger. We hebben het beste van twee werelden in handen. Of je laat je als klant inspireren op de winkelvloer en koopt vervolgens digitaal of je bereidt je thuis digitaal voor en koopt in de fysieke winkel. Daarmee maken we de omslag naar een positie als omnichannel speler. Onszelf vernieuwen, daar draait het om.

ONZE PRODUCTEN

De kracht van onze mix

Groen is nog steeds onze basis. Echt vers, van mooie kwaliteit. Daarvoor komen klanten in eerste instantie naar ons toe. Maar onze grootste kracht blijft het combineren. Bij Intratuin komen artikelen voor de tuin, wonen, dieren en eten op een natuurlijke manier samen.In die breedte zit onze kracht. Daarmee zetten we de deur open voor zoveel mogelijk klanten. Of het nu gaat om gereedschappen, grondproducten, meststoffen, artikelen voor de vijver, tuinmeubelen of huisdieren, wij bieden de diversiteit die de consument van nu zoekt.

Wij bieden een natuurlijke balans tussen groen en wonen’

Al onze verschillende productcategorieën vloeien op een organische manier in elkaar over. Er is altijd een natuurlijke balans tussen groen én wonen. Tussen standaardartikelen en trendy producten. Die natuurlijke balans zullen we ook in de komende jaren bewaren in alles wat we doen.

BijWe blijven trouw aan

ONS GROENE HART

Blad

De kracht van Intratuin ligt bij onze mensen. De belangrijkste schakel!

Bekijk onze vacatures